दैनिक सृजन नेशनल न्यूज नेटवर्क ब्यूरो रिर्पोट नई दिल्‍ली !  अंतराष्ट्रीय मगही चौपाल -५ विश्व मगही परिषद ,नई दिल्ली,भारत के तत्वावधान में दिनांक 27/9/2020 के संध्या 4 वजे से पूर्व के भांति पांचवा एपीसोड ” मगही के दिवंगत साहित्यकार ” पर आयोजित कयल जायत! विश्व मगही परिषद, मगही चौपाल कार्यक्रम के माध्यम से मगही भाषा के विभिन्न विधाओ पर कार्यक्रम करेला कृतसंकल्पित हे! ई मंच से लगातार देश- विदेश के साहित्यकार लोग अपन – अपन विचार व्यक्त कर रहलन हे आउ परिषद आगे भी मगही भाषा विकास ला अपन अभियान जारी रखत!
हम मगही चौपाल ग्रुप से जुड़ल तमाम विद्ववतजन से निहोरा कर ही मगही भाषा आन्दोलन ला आउ कोई कार्यक्रम कहीं आयोजित होव हे तो ओकर सूचना पहिले ई ग्रुप में डाले के कृपा करथ! इस कार्यक्रम में अमेरिका, नेपाल, भुटान सहित देश के मुर्द्धन्न हिन्दी और मगही के विद्ववतजन भाग ले रहें हैं! आप सवों से सादर अनुरोध है कि उक्त कार्यक्रम में निर्धारित समय पर गुगलमीट पर लींक के माध्यम से जुड़ने की कृपा करें!
अपने सव विद्ववतजन से निहोरा हे कि जादे से जादे संख्या में जुड़े के कृपा करथ! निवंधन ला निम्न लिंक से जुड़ल जाय- https://docs.google.com/forms/d/1Fcl6norCYCeCJVeswsdD4nI9TrTj8klsThuGupGCFfk/edit
विशेष जानकारी ला संपर्क सुत्र :-
डा० भारत सिंह – ९९३४१४५९५८
डा० नागेन्द्र नारायण :- ९८७८५७१३२१
कमलेश कुमार शर्मा:- ८५२१३०७५४८
नोट :- ई कार्यक्रम गुगलमीट पर होवत ! निम्न लिंक से जुड़ल जाय -https://meet.google.com/ktm-frgn-ofn

Previous articleग्‍यारह हजाार बोल्‍ट की चपेट में आने से पेंटर झुलसा
Next articleपी एम के खिलाफ सोशल मीडिया पर वीडियों वायरल करने वाले को खानी पड़ी जेल की हवा
मै के सी श्रीवास्तव एड0 पिछले 20 ,22 वर्षो से प्रिन्ट मिडीया के क्षेत्र में विभिन्न्न जिला ब्‍यूरो व मान्‍यता प्राप्‍त जिला संवाददाता के रूप में कार्य करता आ रहा हॅू आज भी जौनपुर से प्रकाशित हिन्‍दी दैनिक तरूण मित्र में चंदौली जिले के ब्‍यूरो चीफ के रूप में कार्यरत हूॅा । साथ ही साथ इसके अब आप के बीच सोशल साइड पर दैनिक सृजन नेशनल न्यूज नेटवर्क के माध्यम से भी आप की खबरों को नित नया आयाम देने के लिए तत्पर हूॅ । जिले से ब्‍यूरो चीफ व संवााददाताओं की आवश्‍यकता हैा खबरों व विज्ञापन को हमारे वाट्सअप न0 9935932017 पर भेज सकते है।हर जगह की खबरो के लिए वहा से सम्ब‍धित रिर्पोटर ही जिम्‍मेदार होंगे , अगर आप पत्रकारिता से जुडना चाहते है तो भी हमसे सम्‍पर्क करें ।

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here